sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Kuka minä olen?

Heippahei! Mä olen jo pidemmän aikaa miettinyt, että olisi tosi kivaa blogata. Olen joskus mun ystävieni kanssa tehnytkin joitakin blogi postauksia, mutta aivan järkyttävin lopputuloksin. Nyt ollaan kuitenkin itse kukin kasvettu vanhemmiksi ja viisaammiksi (toivottavasti).

Täälä ruudun takana tosissaan kirjoittelee 15-vuotias tyttö Seinäjoelta. Olen yhdeksännellä luokalla ja seitsemättä vuotta musiikiluokalla. Tykkään todella paljon suklaasta (nam), ystävien kanssa oleskelusta, valokuvaamisesta ja perheen kanssa olemisesta. Jo itse musiikkiluokka kertoo minusta sen verran, että rakastan musiikkia todella paljon. Mulla on kotona kitara jota aina silloin tällöin rämpyttelen, mutta lupaan, että en ole mikään mestari kitaran soitossa.



Tykkään myös urheilla, mutta tällä hetkellä en harrasta mitään harrastusta. Harrastin 5-4 vuotta salibandya, mutta lopetin harrastuksen ehkä osaksi motivaation puutteen takia ja yksinkertaisesti siksi, että haluan erityisesti panostaa koulunkäyntiini. Olen myös harrastanut yleisurheilua pienempänä myös suunnilleen neljä vuotta. Mulle elämässä todella tärkeinä osina on perhe, ystävät ja voisin jopa sanoa että koulu. Todella moni ala-arvioi koulun käynnin, mutta mulle koulu on sellainen asia, joka antaa rytmin mun viikoille!
    

Tässä olikin ihka ensimmäinen oma postaus, hieman lyhyehkö tosin. Oli todella mukavaa pitkästä aikaa kirjoittaa postaus tännekkin, mutta kertokaa silti mielipidettä tästä ensimmäisestäkin postauksesta!

12 kommenttia:

  1. ooi vitsi kiva ku säki alotit bloggamaan! ihana ensimmäinen postaus☺️

    VastaaPoista
  2. Tosi kivaa että säkin teit blogin, tuun jatkossa seurailemaan kyllä aktiivisesti! Tää alotuspostaus oli tosi kiva :-)

    VastaaPoista
  3. Hyvä aloituspostaus! Vaikuttaa ihan kivalta blogilta :-)

    http://oona-h.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. wau mikä alotuspostaus ! jatkossa pitääkin tätä blogia jäädä seurailemaan ;-)

    http://lifestylefortomorrow.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi, aivan huippu kiva kuulla! Kiitos paljon sulle! :-)

      Poista